donderdag 23 augustus 2012

Seg euhm Tristan... ge beseft toch dat... - deel 2*

Ik vind van mezelf dat ik een gezonde dosis zelfvertrouwen heb. Vrienden en familie Kwatongen durven dan weer te beweren dat ik in het bezit ben van een ongezonde dosis arrogantie.

Zelfvertrouwen, arrogantie... een pot nat.

Nu, ik moet echter wel toegeven dat ik bij het inschrijven van mijn laatste triatlon van het seizoen - die van Mechelen, supporters op post! - blijkbaar iets over het hoofd heb gezien in al mijn enthousiasme. Allez, ja twee dingen eigenlijk.

Eén: het is in Mechelen een "Australian exit". Daar ben ik pas van op de hoogte gekomen nàdat ik mij had ingeschreven en betaald. En neem het van mij aan, dat is echt wel doodgaan, zo'n Australian exit.

Twéé: de triatlon in Mechelen fungeert blijkbaar ook als BK.

BK, zoals in Belgisch Kampioenschap.

Om het eventjes beter te kaderen: als ik de deelnemerslijst bekijk, kén ik er onmiddellijk al enkele namen van op de lijst. Namen van triatleten. Die ík ken. Van naam. Zonder ze dan ook maar in de verste verte persoonlijk te kennen.

Luc Van Lierde, iemand?

Simon De Cuyper en Katrien Verstuyft - onze inzendingen voor de Olympische Spelen - iemand anders?

Ook nog Sofie Hooghe en Peter Croes. Die mensen ken ik niet maar ze krijgen een speciale vermelding op de Facebookpagina van de VTDL, naast die twee Olympiërs van hierboven. Dus dan zullen ze wel iets kunnen denk ik zo.

Langs de andere kant, ik kreeg ook al een speciale vermelding op diezelfde pagina. Zo'n vermelding zegt dus ook weer niet alles over het atletische vermogen van de vermelde personen.

Maar toch, als ik al dat sportief geweld hierboven zie staan, kan ik mijzelf maar een ding afvragen:

Wat ga ik daar in Mechelen toch in godsnaam doén?



*Ik moet echt wel beter tegen mezelf beschermd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten