donderdag 26 april 2012

Hou'en, bouwen en trouwen*

Onze Sportief Directeur gaat trouwen. En alvorens we hem in zijn ongeluk gaan laten storten, moeten we hem toch nog een laatste kans geven om van het échte leven te genieten. En dus hebben zijn Getuige en ik de taak op onze schouders genomen om zijn vrijgezellenavond te organiseren. Onnodig te zeggen dat onze Sportief Directeur met een serieus ei zit sinds hij weet dat ik mee in het organisatiecomité zit.

Terecht overigens.

Eerst en vooral hebben we er geen avond van gemaakt maar een volledig weekend. Als we het doen, doen we het maar beter tegoei. De Getuige en ikzelf konden mekaar daar onmiddellijk in vinden. Vooral het feit dat we zelf wel behoefte hadden om er een weekendje tussen uit te knijpen trok ons over de streep.

Nu waarheen zullen we dan gaan? De Getuige en ikzelf hadden pas The Hangover 2 gezien en zagen dat volledig zitten, een vrijgezellenweekendje in de hoofdstad van Thailand. Alleen besliste ons budget er enigszins anders over. Moest ik het groot lot van Euromillions gewonnen hebben zou ik mijn goed hart kunnen tonen en de hele bende op een onvergetelijk uitje trakteren, maar dat was dus jammer genoeg niet het geval. Misschien toch maar eens beginnen mee te doen met Euromillions...

And so our quest continued.

Gisteren kwam de Getuige dan af met een volgens hem geweldig voorstel. Na een grondig onderzoek mijnentwege kon ik niet anders dan hem in deze gelijk te geven. Een waar buitenkansje. Ik bracht de rest van de bende onmiddellijk op de hoogte van onze snode plannen. Wat u hier nu leest is de werkelijke weergave van mijn mail:
Maarten [De Getuige] heeft een vlucht gevonden die ons zo'n [bedrag weggelaten want de Sportief Directeur moet dat allemaal niet weten] euro gaat kosten, heen en terug. Met Ryanair vanuit Loksbergen International Airport op Mumbai-West vliegen is blijkbaar goedkoper dan ik dacht.  [woensdag 25 april 2012, 12h25]
 Lees deze mail en laat het eventjes bezinken. Nu, welke reactie kreeg ik hierop, zo'n 10 minuten later?
Gaan we naar mumbai? Of was dat een grapje? Hebben we dan en reispas/visum nodig? [woensdag 25 april 2012, 12h34]
Toen ik hem bekende dat het een grapje was, kreeg ik dit nog als reactie:
Misschien toch ff verduidelijken :) kwas ni de enigste :)
Loksbergen International Airport...


*De logische volgorde is hou'en, trouwen en bouwen, maar die volgorde werd dus niet door onze Sportief Directeur gerespecteerd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten