vrijdag 17 februari 2012

Two Days Before The Day After Tomorrow*

De eerste training van Start-to-Triatlon is dus achter de rug. De naam zegt het zelf: start to. Met als gevolg dat je met een heel divers publiek bij elkaar zit. Was wel grappig om er 's avonds aan te komen en ineens een bekend gezicht te zien, een klasgenootje dan nog wel!

Ik zit in de "groep gevorderden", wat er dus ongeveer op neerkomt dat wij al enige loopervaring hebben. Ook hier weer voldoende variatie: 3 km, 5 km, 14 km... allemaal doen we onze afstanden een paar keren in de week. Echt spannend kon ik het niet noemen. Gewoon wat rondjes op het voetbalplein lopen, stretchen, opnieuw lopen en dat was het zo wat. Laten we zeggen dat ik niet echt heb gezwoten op de training zou Urbanus zeggen. De basis opfrissen zeker? Maar toch goed gelachen ondertussen.

Grootste minpunt van de avond was de cafetaria die al gesloten was nadat we klaar waren met douchen. Dus in plaats van een frisse pint om van de geleverde inspanningen (nu ja) te bekomen, heb ik maar een glas koude karnemelk gedronken, thuis in mijn zetel. Ik zeg nu wel glas, maar ik heb nog geen glazen, dus het is eigenlijk gewoon van de melkfles geweest.

*ook wel beter gekend als: vandaag. The Day After klinkt zo cliché. http://en.wikipedia.org/wiki/Two_Days_Before_the_Day_After_Tomorrow

Geen opmerkingen:

Een reactie posten