donderdag 16 februari 2012

It has begun! - En nu dus voor "echt"*

Vanavond is het dus zover. Mijn eerste triatlontraining. Een looptraining, mijn beste onderdeel dus. Of moet ik misschien beter zeggen, mijn minst slechte? We zien nog wel.

Ik ga er alleszins al onmiddellijk mogen zeggen dat ik van plan ben om de kwarttriatlon mee te doen in plaats van de geplande 1/8ste. Start to triatlon is gericht op de 1/8ste - mietjes! Euhm ja, ik besef dat deze woorden ooit tegen mij gebruikt kunnen worden.

Daarnaast moet ik zaterdag en zondag al de eerste zwem- en fietstraining skippen wegens een weekend vol andere sociale verplichtingen in mijn geboorteland - lees Limburg. Ook ga ik ook nog de praktische problemen van geen zwembroek en geen koersfiets moeten zien te tackelen tegen volgende week.

Decathlon, here I come!

Al een geluk dat ik mijn compleet foute joggingbroek met bijhorend fluovestje enige tijd geleden al heb gekocht. Stelt u anders voor dat ik daar vanavond in mijn onderbroek mocht rondspurten. Misschien beter voor uw eigen geestelijke gezondheid om dat niet voor te stellen. Wat zegt u? Te laat?! Haha! Maarja, troost u, dat beeld heeft tenminste dat andere beeld van mij in al te strakke joggingbroek verdreven.

Oooops... ^^

Voor de ramptoeristen zal ik morgen dan proberen om opnieuw verslag uit te brengen van mijn eerste training. Hopelijk gaan de eerste woorden niet "auwtch" zijn.

*"echt" daarmee bedoel ik dat het wel degelijke en training gaat zijn, maar ik beschouw mijn eerste Over De Streep (ODS) samenkomst/training als de echte start van mijn triatlonverhaal. Echt dus. Zonder aanhalingstekens deze keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten